תשובה אחת
סתם לידע כללי, אומרים שעת ט"ש (טרום שינה) ולא ת"ש (תנאי שירות).
את יכולה לשלוח לו הודעה פה ושם כדי להביע התעניינות אבל תשתדלי לא להעמיס בהודעות כי יהיה לו קשה להתייחס להכל..
את יכולה בשעת ט"ש לשאול מה הוא עשה באותו היום, לאחל לו בהצלחה, לילה טוב, בוקר טוב וכו
באותו הנושא: