3 תשובות
תלכי לישון קצת יותר מוקדם כדי לא לאכול בלילה, ויכול להיות שפשוט יש לך גנים חלשים כמו שלי, ואם זה בגלל המתוק- אז אני מתנדב לאכול את הקוראסונים שלך כדי שאת לא תאכלי אותם!
ממליצה לך על פירות! משהו מתוק ובריא :)
את יכולה להחליף בדברים אחרים מתוקים כמו פירות ודבש.
באותו הנושא: