6 תשובות
עריכה ממש טובה!
נחמד
עשיתי לייק!
עשיתי לייק!
סרטון נחמד
הבעיה היחידה שיש בו לדעתי היא המעברים השחורים
זה ממש שיגע אותי והכאיב לי בעיניים
יש מעברים יותא יפים שלא ממש הופכים את המסך לשחור ומעבירים ביותר עדינות
ממליצה לחפש כאלה ולנסות :)
הבעיה היחידה שיש בו לדעתי היא המעברים השחורים
זה ממש שיגע אותי והכאיב לי בעיניים
יש מעברים יותא יפים שלא ממש הופכים את המסך לשחור ומעבירים ביותר עדינות
ממליצה לחפש כאלה ולנסות :)
נחמד מאוד.
אני הייתי משפרת רק את המעברים, זה טיפה היה כבד לראות את אפקט המעבר שבו השתמשת במשך כל הסירטון. ונגיד ב 01:18-01:24 ניסית לעשות משהו יפה, והייתי עושה את המעבר חד יותר כי זה מתאים יותר. אבל בסך הכל- מושקע ויפה. אני בטוחה שהוא יאהב (:
אני הייתי משפרת רק את המעברים, זה טיפה היה כבד לראות את אפקט המעבר שבו השתמשת במשך כל הסירטון. ונגיד ב 01:18-01:24 ניסית לעשות משהו יפה, והייתי עושה את המעבר חד יותר כי זה מתאים יותר. אבל בסך הכל- מושקע ויפה. אני בטוחה שהוא יאהב (:
מהמם!
האיכות ממש טובה והעריכה יפה.
קטע שכם לי קוראים שחר (:
האיכות ממש טובה והעריכה יפה.
קטע שכם לי קוראים שחר (:
לדעתי מהדקה ה-0:47 לא היית צריך להמשיך עם ה-dissolve
אלא פשוט בקאטים מהירים בלי שום פילטר כי זה הכי מתאים לאקשן.
אלא פשוט בקאטים מהירים בלי שום פילטר כי זה הכי מתאים לאקשן.
באותו הנושא: