3 תשובות
חביתה במיקרוגל?! מה?
לא עדיף עם קצת שמן על מחבת?! אין את הקרינה הנוראית של המיקרוגל... ובכלל... אני לא חושב שמותר לשים ביצים במיקרוגל.. הן יתפוצצו!
שואל השאלה:
וואלה זה יצא הכי טעים שבעולם..
בלי שמן.. בלי הצורך לשטוף תמחבת.. מה לעשות שנתקעים בלי שמן ורעבים?
מי ישמע קרינה למה אני כל יום אוכל ככה.. פעם ראשונה שלי..:p
אנונימי