4 תשובות
הגיוני אבל מי ישמע תאמיני לי שזה לא כזה כיף
עדיף שיתחילו במציאות
עדיף שיתחילו במציאות
זה הגיוני מאוד שאת רוצה שגם איתך יתחילו.
תראי שאת מעוניינת ופתוחה לזה. אם לא שלחו לך סימן שאת משדרת שאת לא רוצה שישלחו לך
שואל השאלה:
אני והן בקבוצות בוואצפ ורק איתן מתחילים):
אני והן בקבוצות בוואצפ ורק איתן מתחילים):
אנונימית
באותו הנושא: