6 תשובות
את יכולה לתת לאימוץ
ותספרי להורים אין מה לעשות.
ותספרי להורים אין מה לעשות.
הפלה
אין לך בתאכלס אופציה אחרת
את לא בגיל או במצב לגדל ילד
יש הפלות בחינם אם אני לא טועה בסודיות מחלטת לכי על זה
אין לך בתאכלס אופציה אחרת
את לא בגיל או במצב לגדל ילד
יש הפלות בחינם אם אני לא טועה בסודיות מחלטת לכי על זה
הפלה. עם כל הצער והכאב
הפלה! תשפתי את חבר שלך אבל תעשי הפלה, שום אימוץ שום כלום סתם סבל לך ולילד, תעשי הפלה פשוט ספרי לאנשים הכי הכי קרובים לך.
תובל שפיר
תעשי הפלה, אימוץ זאת אופציה אבל עדיין תהרסי את הגוף שלך בגלל ההריון והלידה וגם כולם ייצטרכו לדעת על ההריון.