3 תשובות
יש שם נראה לי
נראלי שיש שם
אני בפנימייה
ורוב הפנימיות אין טלוויזיה בחדר ואת גם לא יכולה להביא
את תסתדרי בלי
במילא את יכולה לראות הכל בפלאפון
ורוב הפנימיות אין טלוויזיה בחדר ואת גם לא יכולה להביא
את תסתדרי בלי
במילא את יכולה לראות הכל בפלאפון
באותו הנושא: