5 תשובות
את חייבת לדבר עם ההורים שלך זה הבן אדם הכי קרוב אליך שתמיד יאהב אותך לא משנה מה הם יבינו וייקחו אותך לפסיכולוג
תנסי לחשוב מחשבות טובות, את יכולה לבוא ולפרוק אצלי למה את חשובת שהייתה לך נפילה היום
שמעי מוזיקה ואפילו סתם תרקדי כדי להתעודד
דברי עם מישהו שקרוב ומבין אותך ואני בטוחה שזה יעבור ותרגשי יותר טוב3>
שמעי מוזיקה ואפילו סתם תרקדי כדי להתעודד
דברי עם מישהו שקרוב ומבין אותך ואני בטוחה שזה יעבור ותרגשי יותר טוב3>
אני משער שאין לך משמעות בחיים ואת מתחילה "להירקב" מלא לעשות כלום. אני נגיד במצב הזה עכשיו. אבל אני כן מודע למצב שלי. בנתיים אני מחפש משהו שאני אוהב ומנסה להפוך אותו למטרה שלי בחיים.
תנסי לעשות דברים חדשים שלא עשית. כי שאת חוזרת על אותו דברים זה הופך לאותו הרגל משעמם ואז את מתיאשת מבפנים. תחפשי דבר שמביא לך תשוקה. שבישבילו את קמה בבוקר
שואל השאלה:
סטיפסילה
יכול להיות שבכלליות יש לי משהו עם דיכאון (חושדת שיש לי דיסתימיה) אבל עם החברים האלה אי אפשר להרגיש יותר פתוח וטוב ממה שאני מרגישה...
מה הסיכויים שלי להשיג מרשם בלי שההורים ידעו?
סטיפסילה
יכול להיות שבכלליות יש לי משהו עם דיכאון (חושדת שיש לי דיסתימיה) אבל עם החברים האלה אי אפשר להרגיש יותר פתוח וטוב ממה שאני מרגישה...
מה הסיכויים שלי להשיג מרשם בלי שההורים ידעו?
אנונימית
באותו הנושא: