בנות שמבינות בפנדורה והתאמת צבעים בבקשה תכנסו! בבקשה.
אני רוצה להתחיל פנדורה אבל אני לא יודעת איזה צבע לבחור (צבע של החרוזים.) אני מתכוונת, איזה הכי יתאים לי. ואשמח אם תוכלו לעזור לי... אז מבחינת חיצוניות, יש לי מראה די בובתי, אני גבוהה בהירה ויש לי שיער ערמוני ארוך גבות מלאות שפתיים גדולות ועיניים בהירות בינוניות (ירוק עם זהב כזה). מבחינת אופי, אני עדינה, מצחיקה, אנרגטית, ואוהבת שטויות וכל זה. איזה צבע לדעתכם הכי יתאים לי? תודה רבה לעונים!