4 תשובות
תעשי מה שנוח לך
תסתפרי, תגזרי את הקצוות הפגומים והשרופים. אח"כ תצבעי לאדום עם צבעי מים וללא חמצון (יש חברות טובות, כמו לה ריץ'), זה לא אמור להרוס לך את השיער.
שואל השאלה:
אני מתולתלת.
וכבר גזרתי משהו כמו 10 סנטימטרים שבשיער מתולתל זה 15+.
הוא מגיע לי עד להתחלה של החזה.
אז אני לא יכולה להסתפר.. ברוב השיער הוא דיי בריא, רק בחלק שיותר קרוב לפנים הקצוות ממש פגומים כי שם אני פחות גוזרת (השיער שלי הוא בצורת קו ישר)
"תעשי מה שנוח לך"
אם הייתי יודעת מה נוח לי, לא הייתי שואלת נכון?:)
אני מתולתלת.
וכבר גזרתי משהו כמו 10 סנטימטרים שבשיער מתולתל זה 15+.
הוא מגיע לי עד להתחלה של החזה.
אז אני לא יכולה להסתפר.. ברוב השיער הוא דיי בריא, רק בחלק שיותר קרוב לפנים הקצוות ממש פגומים כי שם אני פחות גוזרת (השיער שלי הוא בצורת קו ישר)
"תעשי מה שנוח לך"
אם הייתי יודעת מה נוח לי, לא הייתי שואלת נכון?:)
אנונימית
תצבעי
ואחרי שתאריכי תגזרי את הקצוות הפגומים
ואחרי שתאריכי תגזרי את הקצוות הפגומים