3 תשובות
למה זה דווקא נשמע לי הגיוני כי לעוד אנשים מהכיתה שלי כתוב 3 יחידות
ב4 יחידות יש 4 יחידות, אין שאלון שהוא יחידה אחת.
כנראה טעות באתר, תתקשר למשרד החינוך כי טעויות כאלו קורות.
באותו הנושא: