13 תשובות
לא ממש לא
תהני, את האמת שנראה לי מזה כיף ללכת לקניון לבד
לא, זה הכי כיף.
בכלל לא. ללכת לקניון כיף לבד- אף אחד לא לוחץ עליף
חח ממש לא אולי קצת משעמם לא יותר מזה הרבה פעמים הלכתי לבד לקניון תאמיני לנ לפעמים זה הרבה יותר כיף!
יש לך את על הזמן שבעולם למדטד בגדים בנחת במקום להסחב עם כל החברות במלא חנויות
ממש לא תהני לך:)
תמיד רציתי ללכת לבד לקניון כי תמיד חופרים לי שאנחנו נמצאים שם כבר הרבה זמן חחח
שואל השאלה:
~אוקיי תודה לכולם3;~
אנונימית
אוקיי למה מינוס?!
היה פה לפני רגע חחח
שואל השאלה:
בטעות לחצתי על המינוס אבל שיניתי חחח לא שינה לך?
אנונימית
שינה לי כשעדכנתי חחח מפגרת אני
שואל השאלה:
חחח (:
אנונימית
לא פדיחה. אגב הסנטר זה מדהים.
אם רק היה לי תאומץ הייתי עושה את זה גם
לגמריי לא. אני גם עשיתי אתזה כמה פעמים