3 תשובות
תצאו לטייל בחוץ או שתקראו לעוד כמה חברות, תבשלו משהו, תעבדו על ילדים מחסום
תיראו סרט שלא ראיתם בוי או די / תוכלו ממתקים/ תישמעו שירים
תדברו
תיהיו בפלאפון
תרכלו על בנים ^~^

חח כל השטויות האלה שאנחנו עושות חח
באותו הנושא: