5 תשובות
שואל השאלה:
אעכשיו אני רואה שאני יכולה אבל קרה כמה פעמים שבכלל לא הייתה לי את האפשרות לשלוח פרח, אולי זה בגלל שזה מהאייפון?
אנונימית
זה בגלל ששאלת שאלה בהתייעצות.
אי אפשר לשלוח פרחים בהיתייעצויות רק בשאלות.
אם את שואלת ועונים לך אז את יכולה לשלוח פרח.
אבל אם ענית על שאלה מאנונימי אז שואל השאלה לא יכול להעניק לך פרח כי את מאנונימי.
אפשר (: ועדיין תהיה אנונימית (:
ברור שאפשר
באותו הנושא: