4 תשובות
את עוד גודלת זה למה אני לא יגיד לך לעשות דיאטה.
אבל תנסי לאכול אוכל בריא ולשמור על תזונה.
וכן ספורט קצת.
את כעיקרון אמורה לשקול בערך 33.
קצת יותר אפילו.
תנסי לשמור על בריאותך ועל משקלך (:
אבל תנסי לאכול אוכל בריא ולשמור על תזונה.
וכן ספורט קצת.
את כעיקרון אמורה לשקול בערך 33.
קצת יותר אפילו.
תנסי לשמור על בריאותך ועל משקלך (:
את דיי מלאה אבל באמת שזה לא רציני בגיל שלך, וגם את לא צריכה להפסיק לאכול ממתקים את קטנה וזב בסדר
שואל השאלה:
סליחה טעות אני עוד 3 חודשים בת 11
סליחה טעות אני עוד 3 חודשים בת 11
אנונימי
לא נראה לי, כאילו בגיל שלך שקלתי איזה 28,30..
תלכי לרופא ילדים או לדיאטנית והיא כבר תגיד לך עם זה בסדר
מקווה שעזרתי לך שבת שלום (:
תלכי לרופא ילדים או לדיאטנית והיא כבר תגיד לך עם זה בסדר
מקווה שעזרתי לך שבת שלום (:
באותו הנושא: