2 תשובות
השכונה די בסדר, אני נמצאת שם יחסית הרבה ולא יצא לי להיתקל בקיצונים.
חלק ככה וחלק ככה, לא כולם קיצונים, ולא יקרה לך כלום, אני הייתי שם ולא קרה לי שום דבר.
באותו הנושא: