7 תשובות
לא אכלת סדיר. שוקו יגרום לך להרגשה יותר רעה. תאכל משהו משביע
יותר טוב מכלום זה בטוח עדיף שתאכלי משהו עם לחם טוסט פיצה משהו כזה
אנונימי
לאא את תקיאי שוב תאכלי משהו קל צנים וגבינה או לחם עם משהו
כשאני הקאתי רצוף בגלל שלא הרגשתי טוב, לא אכלתי כלום. רק אורז בלי תבלינים וארטיקים. רצוי שתאכלי גלידה אני אכלתי אישית רק דברים קרים וזה עשה לי טוב.
כדאי להמנע מחלבי אם מקיאים, יש מצב שאכלת משהו לא טוב, כדאי לבדוק את זה
לא, תאכלי משהו קל ובעדינות
ותשתי מים
תרגישי טוב
ותשתי מים
תרגישי טוב
להפך! את צריכה לאכול אוכל מוצק ויבש כמו: אורז ותפוח אדמה
באותו הנושא: