2 תשובות
להרביץ לה;-) לדעתי תתפסו אוצה פעם אחת ותדברי איתה ואל תתעצבני גם הילד הזה יצא די מגעיל..
שואל השאלה:
זה לא שקרה בינינו משהו והוא לא חייב לי הסברים, היחידה שאני כועסת עליה זאת היא כי היא ידעה שקורה משהו בינינו
זה לא שקרה בינינו משהו והוא לא חייב לי הסברים, היחידה שאני כועסת עליה זאת היא כי היא ידעה שקורה משהו בינינו
באותו הנושא: