7 תשובות
אני גם הייתי באותו מצב כמו שלך, תאמיני לי שאם הוא התאהב בך באמת אז הוא לא יאכזב ואם הוא כן אז כנראה שהוא לא באמת התאהב והוא סתם חרא..
אם זה מה שיפריע לו אז הוא אפס
אם הוא התאהב בך באמת זה לא מה שיפריע לו, חוץ מזה נמשים זה חמוד:)
גם לי יש נמשים ולדעתי זה ממש מוסיף
תחשבי שעדיף לך שכבר לא תאהבו אחדאת השני מאשר שתישארי במצב הלא וודאי הזה..
במוקדם או במאוחר אתם מין הסתם תיפגשו אם באמת יש אהבה בינכם אז עדיף להסתכן עכשיו ולקחת את הזמן להתגבר על זה
במוקדם או במאוחר אתם מין הסתם תיפגשו אם באמת יש אהבה בינכם אז עדיף להסתכן עכשיו ולקחת את הזמן להתגבר על זה
נמשים זה חולשה
אנונימית
שואל השאלה:
חח זאת שענתה עכשיו.. בסוף נפגשנו והינה אנחנו כבר 3 שבועות ביחד:)
חח זאת שענתה עכשיו.. בסוף נפגשנו והינה אנחנו כבר 3 שבועות ביחד:)
אנונימית
באותו הנושא: