6 תשובות
לא הייתי אומרת פתטית אבל שתדעי שזה שתתנשקי לא יגרום לך להפוך ליפה ושווה.. אולי מישהו אחד יחשוב ככה אבל זה אמור לבוא ממך..
זה בא לכל אחד בזמן אחר.. לשכבה שלך כבר קרה אבל גם לך יהיה מתישהו
זה בא לכל אחד בזמן אחר.. לשכבה שלך כבר קרה אבל גם לך יהיה מתישהו
הלוואי שהייתי כמוך, באמת הלוואי
אל תתנשקי נשיקה שהיא סתם! תתנשקי רק מאהבה ואך ורק עם מישהו שאת אוהבת!
את לא פתטית, ממש לא! זה הוא פתטי! אל תקשיבי לו לעולם!
את מהממת ויפה ואת שווה הרבה יותר ממנו, הוא לא שווה כלום בכלל!
אל תתנשקי נשיקה שהיא סתם! תתנשקי רק מאהבה ואך ורק עם מישהו שאת אוהבת!
את לא פתטית, ממש לא! זה הוא פתטי! אל תקשיבי לו לעולם!
את מהממת ויפה ואת שווה הרבה יותר ממנו, הוא לא שווה כלום בכלל!
דוד שלי אמר לי פעם שהנשיקה הראשונה שלו הייתה בגיל 21, והוא חכם מאוד ונראה טוב. (אם זה משנה הוא נשוי עכשיו ועדיין לא בן 30) אז זה לא משנה, כל דבר בזמן שלו. זה שאת לא התנשקת לא אומר עליך כלום, והילד ההוא סתם לא מבין כלום מהחיים שלו.
שואל השאלה:
התשובה השנייה
בגלל זה אני מרגישה לא שווה
כי מי שעוד לא התנשק ומה מבוגר אז הוא לא שווה כנראה או מכוער
בגלל זה אני מרגישה מכוערת ולא שווה
התשובה השנייה
בגלל זה אני מרגישה לא שווה
כי מי שעוד לא התנשק ומה מבוגר אז הוא לא שווה כנראה או מכוער
בגלל זה אני מרגישה מכוערת ולא שווה
אנונימית
אל תרגישי ככה!^
הוא זה שצריך להרגיש לא שווה. את מדהימה! הבנת אותי? מדהימה!
זה ממש לא נכון. את יודעת למה זה ככה? כי היום ילדים בני 12 שמשחקים אותה גדולים מתנשקים! רוב האנשים מתנשקים בלי שהם באמת אוהבים! אל תעשי את אותה טעות, תתנשקי מאהבה! גם אם זה יהיה עוד הרבה זמן, שזו תהיה נשיקה עם משמעות, ושזה יהיה זיכרון שתרצי לזכור, לא זיכרון סתמי.
הוא זה שצריך להרגיש לא שווה. את מדהימה! הבנת אותי? מדהימה!
זה ממש לא נכון. את יודעת למה זה ככה? כי היום ילדים בני 12 שמשחקים אותה גדולים מתנשקים! רוב האנשים מתנשקים בלי שהם באמת אוהבים! אל תעשי את אותה טעות, תתנשקי מאהבה! גם אם זה יהיה עוד הרבה זמן, שזו תהיה נשיקה עם משמעות, ושזה יהיה זיכרון שתרצי לזכור, לא זיכרון סתמי.
חח הנשיקה הראשונה שלי הייתה שהייתי בכיתה ג ופשוט ילדה מכיתה ו נשיקה אותי בפה וברחה מאז לא התנשקתי עד גיל 17 שגם שם ילדה ראתה בי כסטוץ ופשוט גם שיקרה לי על הגיל שלה וגם ניפרדה מימני אחרי יום עדיף כבר ליתנשק אם הבן אדם הנכון מאשר למהר ולהתנשק אם סתם אנשים אין לך מה להרגיש פתטית שזה יבוא זה יבוא!
באותו הנושא: