3 תשובות
חח זה קורה לי הרבה בסרטים
אנונימית
שואל השאלה:
ובספרים?
ובספרים?
תקשיבי, אל תרגישי מוזרה. כל המטרה בספרים היא להכניס אותך לעולם שלהם, וזה גם כל הכיף :)
ולקנא באהבה בספרים, זה לא כזה נורא. האהבה בספרים (לפחות זאת של אליאה וארקו) מוצגת בתור אהבה מושלמת. אין לה פגמים, הם אוהבים אחד את השני ושום דבר לא יכול לשנות את זה. (לי אישית היא מרגישה מושלמת מדי, אבל זה עניין של טעם) ולקנא בדמויות מספרים זה לא כזה מוזר. יש אנשים שנקשרים מאוד לדמויות מסויימות ואפילו מתאהבים בהן (כן, בדמות מספר) בקיצור, אל תקחי את זה כל כך קשה ותהני מהספרים שלך (:
ולקנא באהבה בספרים, זה לא כזה נורא. האהבה בספרים (לפחות זאת של אליאה וארקו) מוצגת בתור אהבה מושלמת. אין לה פגמים, הם אוהבים אחד את השני ושום דבר לא יכול לשנות את זה. (לי אישית היא מרגישה מושלמת מדי, אבל זה עניין של טעם) ולקנא בדמויות מספרים זה לא כזה מוזר. יש אנשים שנקשרים מאוד לדמויות מסויימות ואפילו מתאהבים בהן (כן, בדמות מספר) בקיצור, אל תקחי את זה כל כך קשה ותהני מהספרים שלך (:
באותו הנושא: