4 תשובות
בכיף
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
אומנם נבחנתי בשנה שעברה ואני למדתי נושאים אחרים (בית ספר דתי), אבל תדעי שהם שואלים לפרטי פרטים.
בבגרות שנה שעברה שאלו שאלה והתשובה שלה הייתה על מקרה שכתוב עליו 2-3 שורות בספר (בפוקס זכרתי את המקרה הזה).
הם שואלים לפעמים עד לפרט הכי קטן. ממליצה ללמוד ולזכור הכל.
שיהיה המון בהצלחה!
בבגרות שנה שעברה שאלו שאלה והתשובה שלה הייתה על מקרה שכתוב עליו 2-3 שורות בספר (בפוקס זכרתי את המקרה הזה).
הם שואלים לפעמים עד לפרט הכי קטן. ממליצה ללמוד ולזכור הכל.
שיהיה המון בהצלחה!
אני חושבת שכדאי.. ליתר ביטחון
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: