4 תשובות
שואל השאלה:
תודה 3>
אנונימית
אומנם נבחנתי בשנה שעברה ואני למדתי נושאים אחרים (בית ספר דתי), אבל תדעי שהם שואלים לפרטי פרטים.
בבגרות שנה שעברה שאלו שאלה והתשובה שלה הייתה על מקרה שכתוב עליו 2-3 שורות בספר (בפוקס זכרתי את המקרה הזה).
הם שואלים לפעמים עד לפרט הכי קטן. ממליצה ללמוד ולזכור הכל.
שיהיה המון בהצלחה!
אני חושבת שכדאי.. ליתר ביטחון
בהצלחה!