4 תשובות
לא כדאי, בגלל שאת בגיל של התבגרות, והשיערות לא יעלמו לצמיתות אלא יחזרו..
כדאי לפחות לחכות לגיל 17, גם אני סובלת מאותה בעיה אבל אני תמיד עושה שעווה! זה סבבה אין עוד הרבה זמן לחכות עד לליזר.. אבל לעשות בגיל 14 זה מיותר כי השיערות שוב יצמחו!
כדאי לפחות לחכות לגיל 17, גם אני סובלת מאותה בעיה אבל אני תמיד עושה שעווה! זה סבבה אין עוד הרבה זמן לחכות עד לליזר.. אבל לעשות בגיל 14 זה מיותר כי השיערות שוב יצמחו!
אם את מרגישה שזה מציק לך
לא כדאי לעשות לייזר בכוס ובמפשעות בגיל 14
לא זה עדיין מוקדם
באותו הנושא: