4 תשובות
בקטנה
לא פדיחה.
לכל אחד מפריע משהו ובמקרה שלך זה היה שלא עצרתם לשירותים, זה רק בכי אין לך מה להתפדח מזה.
לכל אחד מפריע משהו ובמקרה שלך זה היה שלא עצרתם לשירותים, זה רק בכי אין לך מה להתפדח מזה.
תאמיני לי שבכיתי על דברים הרבהה יותר מפגרים המצב שלך עוד טוב. נ. ב את בכיתה ה?
שואל השאלה:
חח לא אני בכיתה ח
חח לא אני בכיתה ח
אנונימית
באותו הנושא: