22 תשובות
יש לנו מורה כוסית והיינו במקלחות אז יצאתי ערופ כזה בצחוק כי זה רק בנים בחדר פתאום ראיתי אותה מולי פדיחות רצחח
בטיול השנתי לפני שנתיים אז היה לנו מסלול עם קייאקים ואז הייתי עם הקראש שלי. יש לציין שהייתי במחזור. קיצור הכל היה טוב והצלחתי להשאר יבשה במשך חצי שעה ואז הגיע מפל ונפלנו לתוך המים עם הסירה. ושיחנו ונשארנו במיים כי היה חם ממש והמים היו קרים ולרגע שכחתי שאני במחזור. ופתאום אני רואה את התחבושת שלי צפה והוא ראה את זה אבל הכחשתי. ורציתי למות במפנים. מקווה שהיתי מובנת
כן.
בכיתה י' נכנסתי לחדר שלנו באכסניה.
הייתי בשירותים וחרבנתי ולא היה מנעול.
ואז המורה למתמטיקה שלי החליטה לבדוק את החדר שלנו ופתחה את הדלת של השירותים וראתה אותי מחרבן..
אנונימי
לא זכרתי איפה החדר של חברות שלי ונכנסתי לחדר של הבנים וקיצר הם הסתכלו עלי כיאלו wtf
אני אשכח את בחיים T~T
אמא לה היו לי מלאא
בטיול השנתי הראשון שלי (כיתה ו) הייתי במחזור וזה הייתה הפעם הראשונה שלי ולא ממש הבנתי את כל הקטע הזה ואז נכנסו למים די הרבה פעמים בטיול ואז כל הטייץ שלי היה דם ולא הבנתי למה כי לא ממש ידעתי אם מותר או לא להיכנס
קרו לי כמה דברים מצחיקים באותו טיול, אבל הנה דוגמה קטנה: עלינו על הר תלול ליד צוקים וכדומה. אני וחבר שלי הלכנו לאט והיינו מאחורה מעורבבים עם בית ספר אחר בזמן שבית הספר שלנו היה כמה מטרים קדימה. עלינו על ההר, הכול טוב ויפה, פתאום... בטעות דרכתי על הרגל של מי שהיה מלפניי והוא כמעט התהפך. כולי כזה "שיט, אני הולך למות". הוא עמד, הסתובב אליי לאט כמו בסרטים, ואז אמר לי... "סליחה". ואני כזה "מה?".
אצלנו טיולים שנתיים זה יותר טלנובלות מאשר טיולים.. חח
בכיתה ז יצאנו לטיול שנתי, עכשיו חבר שלי ישב לידי ועוד חבר שלנו ישב במושבים בצד השני כאילו הוא היה מולנו.. ותוך כדי הנסיעה החבר ההוא נרדם והחבר שישב לידי התחיל להקליט אותי, אמרתי לו שיפסיק ופשוט התחלנו לצחוק ואני שם ידיים על הפנים ואחרי כמה שניות אני שומע שכולם מתחילים לצחוק, הורדתי את היידים מהפנים והסתכלתי לכיוון החבר שישן וראיתי שהבנות שישבו מלפניו שפכו עליו בקבוק שלם של מים תוך כדי שינה והוא התעורר ולא הפסקנו לצחוק.. ואז כזה פתאום אני קולט שזה קרה בזמן שזה שישב לידי הקליט אותי אז מהר נכנסו לזה וראינו איך שפכו עליו מים בסרטון חחnnn וואו ללא הפסקנו לצחוק בגלל זה כי היה אפשר לראות את זה בלופיםXD
לא יודעת אם זו פאדיחה, אבל יצא שבדיוק היה לי מחזור באותו יום (טיול ליומיים), ומזל שאימא שלי שמה לי בתיק פדים ותחתונים חדשים. כל התחתונים שלי היו בדם ולא הבנתי למה כאבה לי הבטן רצח בזמן שעלינו על ההר
טיפסנו על ההר והיה בו מין ירידה תלולה כזו. לחברה שלי פשוט התיישבה והחליקה. במקום להסתבך עם הירידה הזאת כמו כולם. אז התלהבתי וניסתי כמה להחליק כמוה.
בואו נגיד רק שזה לא הלך...
בטעות נכנסתי למקלחת וחברה שלי הייתה שם.-.
אנונימית
אני לא יודעת אם לקרוא לזה פדיחה אבל הייתי במיטה מכוסה עם שמיכה ואז איזה ילד בא ופשוט שכב אליי.______.
התחיל לי מחזור בלילה ובבוקר קמתי שכל המכנסיים שלי דם וכלן ראו (כל הבנות היו ביחד 50 בנות בערך, הלינה הייתה באוהל בדואי או משהו כזה)
הייתי חייבת בטירוף לשירותים. לא היה איפה לעצור כי זה היה בכביש ראשי. הנסיעה הייתה חצי שעה עד שמגיעים. והייתי צריכה כל כך דחוף, והיה לי פד באותו הזמן, אז אמרתי "נשחרר" קצת פיפי (לא את הכל) כדי להוריד מהשלפוחית, ואני משתינה במכנס וניסיתי לעצור, ולא עצר..
אנונימית
ישבתי ליד הקראש שלי באוטובוס ובנסיעה היו מלא קפיצות וסיבובים ואז פתאום הקאתי עליו ופשוט רציתי למות. למזלי הוא היה מספיק נחמד כדי לא לעשות סצנה והוא עזר לי.
באחד הטיולים הלכנו בנחל והחלקתי על המורה והפלנו עוד חמישה ילדים.
מישהו דפק על הדלת באכסנייה וחשבתי שזו חברה שלי ואז ראיתי את המורה שלי והייתי עם שורט.
באחד הטיולים הייתי במחזור והסדין היה לבן ומצאתי את עצמה קמה בתוך דגל מדינת יפן.
אני ילדה פדחנית
אנונימית
ביסודי היינו בשטח ועשינו הפסקת פיפי ומישהי אמרנ שהיא ץשמור לי שאף אחד לא יבוא ובאמצע שעשיתי היא הלכה ופתאום אני רואה כיתה באה ורואים אותי עושה פיפי..
אומייגאד היו לי מלא פאדיחות. בטיול בכיתה ז נקרע לי הטייץ אז הייתי צריכה לקשור תז'קט מסביבי כדי שלא יראו לי תתחת. ופעם אחת אני וחברות שלי ראינו "הצלצול" בחושך בלילה (הבאתי תלפטופ) ואז פתאום המורה שלנו נכנס לחדר ואנחנו צרחנו כמו מטורפות כי זה היה בקטע שמראים תקלטת. וכל שניה דפקנו על הדלת של הבנים והצקנו להם XD
כל טיול יש לי מלא (לא רק טיולים שנתיים, אבא שלי מורה דרך ואני נוסע איתו), בדר''כ סתם חושבים שאני חייל או מאבטח טיולים וזה אבל ה2 האלה הם הטופ של הטופ:
1. במסע ישראלי השנה הייתי ממש ממש חייב להשתין, בנסיעה, על כביש 6 אז השתנתי בבקבוק והוא נשפך לי על הדגמ''ח -_-, אם המזל שלי הדגמ''ח הרזבי נקרע בול באותו ערב.
לפחות השתמשתי בזה ע''מ לעודד מישהי שהייתה מדוכאת אז יצא מזה משהו טוב:)
2. מישהי ישבה עלי בטעות (מש''צית כמוני) ובגלל שאנחנו עבדנו אז יחד מורה (המחנכת שלי!) ראתה את זה וזה היה נראה שאנחנו עושים סקס יבש... היא חייכה והסתובבה (WTF?!?!).

אני רק רוצה לציין שאם נראה לכם שרע לכם בטיול, כמעט תמיד יהיה מישהו שיש לו מצב רע בהרבה...
אנונימי
הייתי בחדר שלי ושתיתי מיץ והמורה שלי ישבה במיטה ממול ואז הצחיקו אוץי וכל מה ששתיתי ירקתי עליה...
היא חשבהלמזלי שזאת מישהי אחרת כי אני ישבתי ממש מאחורה והיא יותר לפני
איפה שישנו היה לנו חדר עם דלת מקשרת לעוד חדר. קיצר אמרתי לעצמי מעניין לאן מובילה הדלת הזאת, פתאום ראיתי שם מישהי מהשכבה שלי עם תחתונים והיא קלטה אותי
חח אחרי זה שנה לא יכולתי להסתכל עליה מבושה חח
בכיתה ח נרדמתי בחדר של חברה (מיטות קומותיים, בקומה למעלה) ואחרי כמה זמן נוצרה התכנסות בחדר הזה ושכחו שאני שם.
בשלב מסוים מישהו החליט שהוא יצליח לקפוץ ישר למיטה שבקומה למעלה, רק כמה חבל שזה לא הצליח וכל המיטה התהפכה.
בכיתה ח' עצרנו באיזור של תחנת דלק ומסעדות בדרך חזרה הביתה. נכנסתי לשירותים, שכחתי לנעול והמורה שלי למתמטיקה פתחה לי את הדלת, נבהלה וסגרה מהר XD למזלי, התחתונים כבר היו עלי
אנונימית
בכיתה ח אני ויזיז שלי השתובבנו (אפשר להגיד) באוהל ואז כמה ילדים מהכיתה המקבילה פתחו לנו את האוהל