התחברות
הרשמה
אז ככה, אנחנו 3 חברות ולפני כמה זמן היינו ביחד שמנו שירים והן התחילו לרקוד ואני התביישתי, אחרי כמה ימים הן הלכו שתיהן למסיבה ולא הזמינו אותי, אתם חושבים שזה בגלל זה?
30 באוגוסט 2016, 17:36
מסיבות
חברות
יחסים
תשובה אחת
לא ממש לא ואם הן לא הזמינו אחותך זה לא חברי בכלל ממליצה לך לדבר איתן ואם הן מכחישות ומתרחקות ממך אז הן לא חברות
m
me AF
באותו הנושא:
אני בת 17 וגם הוא אנחנו היינו מגיל 14 עד 16 וחצי ביחד
היינו ביחד 8 חודשים ולפני שבועיים נפרדנו, איך כבר הוא אמר לה שהוא אוהב אותה
אנחנו 3 שבועות ביחד ולפני חודשיים היינו שבועיים יחד, אנחנו בקשר בסתר, אם יוצאים ביום הולדת שלו לקנות לו מתנה, נכון?
אני וחבר שלי לפני שנה היינו חברים חודש ואז ניפרדנו ועכשיו אנחנו חזרנו וכבר שלןש חודשים ביחד זה נקרא שלוש חודשים או ארבע חודשים האם מחברים את הפעם שעברה עם הפעם הזאת?
אם אני וחבר שלי היינו חודש ונפרדנו ואז היינו עוד חודש ונפרדנו ועכשיו אנחנו חודש וחצי ביחד, אז לספור את כל הזמן שהיינו.. ביחד?
זה מוזר שלפני שנתיים היינו ביחד ביסודי ולא כזה היינו בקשר, כאילו ילד מהכיתה. ועכשיו אחריי שנתיים ששנינו בתיכונים שונים אנחנו יותר בקשר?
לפני כמה ימים הייתה יום הולדת לידיד שלי. שתינו וחגגנו והיה ממש כיף, ואני ועוד מישהו היינו הרבה ביחד (אנחנו חברים טובים)
יש בנות שאנחנו כבר שלוש שנים ביחד בכיתה, היינו חברות טובות אבל השנה התרחקנו מאוד
אם אני וחבר שלי היינו חודש ונפרדנו ואז היינו עוד חודש ונפרדנו ועכשיו אנחנו חודש וחצי ביחד, אז לספור את כל הזמן שהיינו.. ביחד?
יש לי חבר שנתיים ולפני שהייתי איתו אהבתי מישהו אבל לא היינו ביחד וגם הוא אהב.
מה כדאי לי לקנות לחבר שלי ליום האהבה? אנחנו עוד מעט 3 חודשים ביחד, ומכירים המון זמן לפני זה היינו ידידים ממש טובים