אני כל שנה יוצאת ליום העצמאות אבל השנה אני לא יודעת.. רבתי עם חברה טובה שלי (השלמנו אבל אנחנו לא חברות כמו פעם)והיא הולכת עם כמה חברות שלי מהכיתה ולא נעים לי עכשיו לשאול אם אני יכולה להצטרף(אני יודעת שהן יסכימו)אבל גם אם אבוא אני יודעת שלא יהיה לי כייף בגלל שהחברה הטובה שלי בקושי תתיחס אליי ואז אני אתבאס ואני יודעת שגם חברות שלי התייחסו אליי אבל.. לר יודעת יש לי גם פחד כזה להיות לבד..לא בבית או משהו נגיד בכיתה וזה... ואני יודעת שאם אני אבוא איתם יהיו קטעים שאני אתבאס כזה.. וזה גם סתם יהרוס להם... יש לי עוד חברה טובה אבל היא מתלבטת אם לבוא ואם היא תבוא היא בטח תלך עם החברה השניה כי אנחנו שלישיה כזאת...ואני לא רוצה להישאר בבית בזמן שכולם נהנים גם בנות יקשרו את זה לריב(שזה נכון) אבל לא באלי שיראו את זה.. כי החברה שרבתי איתב ממשיכה כאילו כלום.. וגם אני רוצה! השאלה:ללכת או לא ללכת?