התחברות
הרשמה
איך כותבים 12 בצהריים באנגלית?
4 באפריל 2017, 17:06
לשון עברית
תרגום לאנגלית
תרגום
איך אומרים
כתיבה
תשובה אחת
12pm
S
Sorceress
באותו הנושא:
איך כותבים באנגלית: אמא שלי מבשלת בד"כ את ארוחת הצהריים?
איך כותבים את אתר קיק באנגלית או בעברית ואם בעברית איך כותבים? ואם באנגלית איך כותבים?
איך כותבים באנגלית: רק אל תשפטי כי אני רק בת 12
איך כותבים "צמיד" באנגלית? ואיך כותבים שרשרת?
איך כותבים באנגלית "שרשרת שפם" ואיך כותבים "שפם"?
איך כותבים תאריכים באנגלית? (לדוגמא - 12 ביוני 1929 ) 12 of June...
איך כותבים זה שם קיוויתי אבל איך כותבים את זה באנגלית?
איך כותבים באנגלית: יפות וגם איך כותבים באנגלית: מהממות
איך כותבים גבהתי למשל אני רוצה לכתוב: בגיל 12 הייתי שמן אבל אז גבהתי וזה התאזן. אני מתכוון באנגלית.
איך כותבים באנגלית:" הניסיון הקודם שלי כולל עבודה במועדון במשך 3 שנים בתור ברמנית, יחד עם 12 עובדים."," אודה אם תקבל אותי לעבודה"
איך כותבים באנגלית אישור רפואי וגם איך כותבים טיפול שיניים?