2 תשובות
זה בסך הכל בגלל ההתלהבות של לנהוג בפעם הראשונה.
תיזהר לא להסתבך עם זה. רישיון בא אחרי הרבה עבודה והולך בשניה וחצי. ואחרי שהוא הולך אי אשר לקבל אותו חזרה לכמה שנים טובות.

העיקר זה להתחיל ולסיים את הנסיעה בשלום לך ולרכב.

בהצלחה על הכביש! :)
תרגיש חופשי לנהוג כמה מהר שבא לך, אבל יש כמה דברים שממש חשוב לשים לב אליהם, אין סדר מסוים, הכל חשוב.

- שליטה מלאה על הרכב, אבל באמת לדעת שיש לך ולא סתם לחשוב.
- כביש ישר ופתוח
- אין נהגים אחרים, או לפחות כאלה שלא נוסעים לאט מדי או בנתיבים קרובים אליך
- להכיר את מיקומי המצלמות ועמדות מערב.

תסע כמה מהר שבא לך, אבל אל תסכן את החיים שלך ולא של אחרים.
באותו הנושא: