6 תשובות
יש לי חדשות בשבילך - גם לי יש מחשבות טורדניות! פעם הן היו חמורות יותר, ולוו בדיכאון. אני מכירה גם כאלה שלא הלכו לבית ספר בגלל זה. אז את בסדר (:
על מה את חושבת (באמת שאני חשבתי הכל, גם הכי מלוכלך - אין לך במה להתבייש)? את הולכת לטיפול פסיכולוגי?
על מה את חושבת (באמת שאני חשבתי הכל, גם הכי מלוכלך - אין לך במה להתבייש)? את הולכת לטיפול פסיכולוגי?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הולכת לטיפול...
ואני לא יכולה להגיד את מה שאני חושבת עליו זה פשוט נוראי מידי
לא הולכת לטיפול...
ואני לא יכולה להגיד את מה שאני חושבת עליו זה פשוט נוראי מידי
אנונימית
למה את לא הולכת לטיפול?
השאלה כמובן נשאלת על מנת לנסות להבין ולעזור.
מכבדת את זה שאת לא רוצה לספר כל דבר.
גם אצלך מדובר במחשבות פולשניות שלא קשורות למה שאת באמת חושבת? נגיד המחשבה הפולנית אומרת "ערבי טוב זה ערבי מת" אבל את לא באמת חושבת שהמשפט הזה נכון?
(זהו סגנון המחשבות שלי יש)
או שמדובר במחשבות טורדניות בסגנון אחר (אובדני למשל).
השאלה כמובן נשאלת על מנת לנסות להבין ולעזור.
מכבדת את זה שאת לא רוצה לספר כל דבר.
גם אצלך מדובר במחשבות פולשניות שלא קשורות למה שאת באמת חושבת? נגיד המחשבה הפולנית אומרת "ערבי טוב זה ערבי מת" אבל את לא באמת חושבת שהמשפט הזה נכון?
(זהו סגנון המחשבות שלי יש)
או שמדובר במחשבות טורדניות בסגנון אחר (אובדני למשל).
אנונימית
שואל השאלה:
אני בחול לכמה שנים עברנו מישראל...
אני לא הולכת לספר על המחשבות הטורדניות כי אתם בטח תגידו שאני משוגעת ומסוכנת ולא שפויה.. אבל זה לא נכון לא רוצה לעשות את זה ויש לי ייסורי מצפון נוראיים שאני רק חושבת ככה
אני בחול לכמה שנים עברנו מישראל...
אני לא הולכת לספר על המחשבות הטורדניות כי אתם בטח תגידו שאני משוגעת ומסוכנת ולא שפויה.. אבל זה לא נכון לא רוצה לעשות את זה ויש לי ייסורי מצפון נוראיים שאני רק חושבת ככה
אנונימית
אגב לא על כל דיכאון הולכים לאישפוז...
אנונימית
מה זאת אומרת ללכת? לאן? בתור התחלה.
מה זאת אומרת בחו"ל? את לומדת בחו"ל או שאת בחופשה בחו"ל?
אשמח לעזור כשתתני את האינפורמציה הזו
מה זאת אומרת בחו"ל? את לומדת בחו"ל או שאת בחופשה בחו"ל?
אשמח לעזור כשתתני את האינפורמציה הזו
אנונימית
באותו הנושא: