11 תשובות
להבין שהגובה שלך מושלם :)
הגובה שלך אחלה רצח.
יש לך גובה מעולה.. אני עולה לי' ואני בן ואני בגובה שלך אז תגידי תודה..
יש בנות בגילך בבית ספר שלי שהם 1.50
יש בנות בגילך בבית ספר שלי שהם 1.50
גובה מושלם! תביני שאני בכיתה ז' 167 (גבוהה מדי) והכל דבש.
ישלך גובה מהמם הלוואי עלי :)
מה? גובה מהמם!
כיף לך אני 165
גובה מושלם!
תקשיביי אני כיתה ח גובה 63 אין לך מה לידאוג
אנונימית
גובה מושלם רק קצת גבוה לגילך אבל לא נורא הכל בסדר:)
אנונימית
זה לא גבוה לגילה
זה גבוה מהממוצע וזה גובה ממש טוב!
זה גבוה מהממוצע וזה גובה ממש טוב!
באותו הנושא: