2 תשובות
בבקשה, אל תגרמי נזק לגוף שלך.
את לא תשימי לב, והופ- תהפכי לאנורקסית בסכנת חיים.
אל תתחילי.
יש דרך בריאה להרזות.
תלוי למה, אם זה במטרה של להרזות.. אז אף אחד מהם!
באותו הנושא: