5 תשובות
זאת אמא שלך. אין לך סיבה להיות מובכת ממנה. את הבת שלה, היא אוהבת אותך בכל מצב.
שאת אומרת מלוכלכים את מתכוונת להפרשות? קודם כל אין סיבה שלא יהיה לך נעים.. את אישה.. וגם אמא שלך אישה זה לא משהו שאת יכולה לשלוט בו
פתרון צוין זה לקנות פדים קטנים כאלה אני חושבת שיש לזה שם אחר, זה ממש קטן ואת לא מרגישה וכל ההפרשות יספגו על התחתונית הזאת (פד) ואז תוציאי ותזרקי והתחתון נקי
פתרון צוין זה לקנות פדים קטנים כאלה אני חושבת שיש לזה שם אחר, זה ממש קטן ואת לא מרגישה וכל ההפרשות יספגו על התחתונית הזאת (פד) ואז תוציאי ותזרקי והתחתון נקי
אין לך במה להתבייש, תאמיני לי לכל אדם יש תחתונים מלוכלכים וגם לאמא שלך היו אז היא לא תשפוט אותך או משהו.. אם את רוצה את יכולה לעשות את הכביסה שלך בעצמך.
תשתמשי בתחתוניות. ובקשר למבוכה זה טבעי אבל אין מה לעשות זה עדיין מביך. אצלך זו רק אמא שלך אז זה עוד בסדר אבל אצלי עכשיו רק אני עושה כביסה לכולם אבל פעם זה היה תורנויות של כל המשפחה וממש לא מתאים שאח או אבא יראו את זה.
אנונימית
תקני בד כביסה עם ציפית ורוכסן ותכניסי את כולם לשם
אנונימי
באותו הנושא: