8 תשובות
לא מבינה את ההתגרות המעצבנת הזאת.
הרי אתה לא היית רושם את זה אם לא היית מחכה למאמינים שיבואו ויצאו עליך אז למה?
סתם מיותר לדעתי
הרי אתה לא היית רושם את זה אם לא היית מחכה למאמינים שיבואו ויצאו עליך אז למה?
סתם מיותר לדעתי
אנונימית
לא עם העולם היה באמת אלוהים העולם היה נראה הרבה יותר גרוע ממה שהוא היום אפילו
אלוהים סתם? אולי.
אלוהים לפי דת מסוימת? לא.
כי בכמעט כל הדתות. האלוהים שלהם כל יודע וכל יכול.
אלוהים לפי דת מסוימת? לא.
כי בכמעט כל הדתות. האלוהים שלהם כל יודע וכל יכול.
קישורים מצורפים:
האל הדתי, אם הוא היה קיים והעולם היה הולך כולו לפי חוקיו כפי שדתות שונות מאמינות בהן היה מאוד רע.
כן אבל הוא לא
נסתרות דרכי האל..
123 אני אחש ורוש
יש כבר
אתה מתכוון אם הוא היה מתעורר מהתרדמת של ה3000 שנה
באותו הנושא: