2 תשובות
שמעתי פעם שאמרו שמכיוון שבנות יותר בוגרות ויש להן בינה יתרה חוגגים שנה לפני הבנים...
ביהדות, 13 זה מספר טוב שמסמל הגעה לגיל המצוות, לגבי הבנות אני לא כ"כ יודעת ;)