3 תשובות
אוי גם לי היה מלא מלא :\ לצערי והיה לי בתוך העין גולה ואי.
שימי קודם כל תה עם גפן תנקי.
שימי טיפות עיינים פעמיים ביום זה יעבור לך!:)
אם תטפלי בזה כ''כ
ואל תיגעי בעין כי זה מדבק לעין השניה והכל, אם תיגעי ובמיוחד לא עם ידיים לא נקיות!
העצות של מרינה טובות. ראי עוד תשובות לבעיה - בתגית "דלקת עיניים".
מערכת סטיפס
תודה רבה מערכת סטיפס :)