3 תשובות
אוי גם לי היה מלא מלא :\ לצערי והיה לי בתוך העין גולה ואי.
שימי קודם כל תה עם גפן תנקי.
שימי טיפות עיינים פעמיים ביום זה יעבור לך!:)
אם תטפלי בזה כ''כ
ואל תיגעי בעין כי זה מדבק לעין השניה והכל, אם תיגעי ובמיוחד לא עם ידיים לא נקיות!
שימי קודם כל תה עם גפן תנקי.
שימי טיפות עיינים פעמיים ביום זה יעבור לך!:)
אם תטפלי בזה כ''כ
ואל תיגעי בעין כי זה מדבק לעין השניה והכל, אם תיגעי ובמיוחד לא עם ידיים לא נקיות!
העצות של מרינה טובות. ראי עוד תשובות לבעיה - בתגית "דלקת עיניים".
מערכת סטיפס
תודה רבה מערכת סטיפס :)
באותו הנושא: