2 תשובות
אם אתה הולך למיוני מבצעים ופיקוח אז הנה אתר שמסביר לכל היותר
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=391513
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=391513
^ מה פתאום. זה לא מבצעים ופיקוח, זה צוות אוויר.
במבצעים ופיקוח אין ירפ"א ב'. זה לטייס וכ'ו. וירפ"א א' דיי שונה מהמבחנים של מבצעים ופיקוח.
למה אתה מתמיין? מבצעים ופיקוח או צוות אוויר? אני למשל מש"קית בקרה אווירית ואני עברתי מיונים למבצעים ופיקוח אשכול אחוד.
במבצעים ופיקוח אין ירפ"א ב'. זה לטייס וכ'ו. וירפ"א א' דיי שונה מהמבחנים של מבצעים ופיקוח.
למה אתה מתמיין? מבצעים ופיקוח או צוות אוויר? אני למשל מש"קית בקרה אווירית ואני עברתי מיונים למבצעים ופיקוח אשכול אחוד.
אנונימית
באותו הנושא: