התחברות
הרשמה
איך אפשר להיזכר במשהו ששכחתי? יש שיטה? חוץ מלזהזכיר דברים מהעבר...?
2 במרץ 2017, 22:32
רפואה משלימה
מילים
סיסמאות
דואר אלקטרוני
תשובה אחת
קראתי שאם את ''מציירת'' באוויר עם האצבע שוב ושוב את הסימן אינסוף כלומר 8 אז זה יעזור לך להזכר
~
~UNikORn~
באותו הנושא:
רציתי לשאול משהו ושכחתי מה. איך להיזכר?
חשבתי על משהו ממש חשוב, ואז אחרי שניה שהלכתי לקחת ממש שכחתי סתם הגעתי לחדר, איך אפשר להיזכר,? אני מרגישה ששכחתי משהו; (
אווף רציתי לעשות משהו אבל שכחתי, ועכשיו אני מעוצבנת כי אני שונאת שזה קורה לי.. איך להיזכר?
חח נכון שכולכם, שכחתם מהשיר הזה "נר לי דקיק" כשניסיתם להיזכר בשיריי חנוכה?!
שכחתי מה רציתי לשאול איך להיזכר?
רציתי לשאול שאלה ממש חשובה ושכחתי את השאלה איך להיזכר?
מחר אני הולכת לים ואני מרגישה ששכחתי לשים משהו בתיק תעזרו לי להיזכר מה אני צריכה לשים בתיק לים?
איך לגרום לעצמי לבכות (בלי להיזכר במשהו עצוב לא עבד)
הייתי באוטובוס והיה לי רעיון גאוני, כשיצאתיממנו מסתבר ששכחתי את הרעיון. איך להיזכר?
רציתי לשאול משהו אבל שכחתי מזה איך להיזכר?
זה ממש דחוף-איך אני יכולה להיזכר במשהו ומהר?