התחברות
הרשמה
הייתי באוטובוס והיה לי רעיון גאוני, כשיצאתיממנו מסתבר ששכחתי את הרעיון. איך להיזכר?
7 במרץ 2017, 10:07
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
זיכרון
2 תשובות
חח מכירה את זה. אל תתאמצי להזכר, זה יבוא לבד
ש
שקדי מרק
מבטיחה לך שזה יגיע בזמן הנכון. ואם לא אז כנראה שזה לא אמור להגיע
ל
לירון (:
באותו הנושא:
אומייגד אני מתה איזה פדיחה, הייתי באוטובוס מהקניון ו
הייתי באוטובוס ועלתה איזה זקנה לאוטובוס וישבה מאחוריי ושמעתי אותה אומרת "השחורים האלה אין להם גבולות"!
הייתי בתחנת אוטובוס והייתי לבושה לא הכי "צנוע", ואיזה חרדי בגילי בערך התחיל לשאול אותי..
היום הייתי בלונה פארק והיה שם מישהו ששם עלי עין ואני שמתי עליו..
לפני כמה זמן הייתי באוטובוס ובחור שישב בכיסאות ליד הכיסאות שאני ישבתי צילם אותי..
אתמול ישבתי בתחנת אוטובוס והיה ליצן אז זרקתי עליו אבן והוא נפצע עשיתי בסדר?
הייתי באוטובוס...
היום הייתי באוטובוס, שילמתי שטר של 50 והוא בדק בשמש אם זה מזויף. מה הוא חושב, שאם הייתי מזייפת שטרות הייתי נוסעת באוטובוס?
אז הייתי באוטובוס ו..
אמאא הייתי באוטובוס בסטיפס
הייתי עכשיו בדייט והיה ממש כיף