התחברות
הרשמה
" אינך רשאי להשתמש במערכת ", כך קיבלתי תשובה כשניסתי להתחבר להאפלקציה /לאתר של " מתגייסים ". ואני לא מבינה את הסיבה לכך.
21 בפברואר 2017, 22:57
צבא
צהל
מתגייסים
מיטב
תשובה אחת
האפליקציה עדיין בתהליכי שיפור והרצה אני מציעה לך לנסות מחר שוב להיכנס ואם לא להתקשר למיטב
ל
לוחמת.
באותו הנושא:
קיבלתי צו ראשון נכנסתי לאתר של מתגייסים וזה לא התחבר לי. הכנסתי את התעודת זהות ובסיסמה רשמתי את הקוד שכתוב בצו מה עושים?
קיבלתי היום צו ראשון, אני מנסה להתחבר לאתר מתגייסים אבל זה כותב לי שהת"ז או הקוד האישי שגוי ואני לא מצליחה. עזרה?
אני כמה פעמים שלחתי הודעות למערכת סטיפס אבל לא קיבלתי תשובה למה הם לא עונים?
שאלה חשובה- אפשר להשתמש באפלקציה בלי אינטרנט?
פתרתי משוואה, ובתשובה יש לי שני איקסים (x=-1, x=78). כדי לכתוב תשובה רשמית, אני צריכה להשתמש במערכת "או" או מערכת "וגם"?
תשובה ממערכת האתר זה תשובה מאנשים שהם במערכת נכון? לא אוטמטי או משהו?
עם קיבלתי פתור מהצבא אז אני לא יכולה להכנס לאתר מתגייסים למשתמש שלי נכון?
איפה רשום לי הסיסמה בשביל להתחבר באתר של מתגייסים? איפה כתוב?
הייתי היום בצו ראשון, ועכשיו ניסיתי להכנס לאתר של מתגייסים אבל אין לי ססמה (המשך)
מה קרה לאתר מתגייסים? גם אתם לא יכולים להתחבר?
למישהו עובד אתר מתגייסים? אני כבר שעה מנסה להתחבר, ואחרי ההתחברות זה פשוט טוען ואז האתר קורס...