6 תשובות
אולי מוצפים במלא פניות.. לוקח להם כנראה זמן.
כי לוקח להם זמן לענות, אם בכלל.
מאמינה שפונים אליהם המון. והם לא יכולים לענות לכל הפניות
שואל השאלה:
אבל גם שלחתי הודעה לפני כמה חודשים ולא קיבלתי תשובה
אבל גם שלחתי הודעה לפני כמה חודשים ולא קיבלתי תשובה
תנסה עוד פעם, אולי תשנה את הנוסח לשפה גבוהה או משהו כדי שהם יתייחסו מהר יותר
תלוי מאוד באיזה נושא הבקשה שלך.
יכול להיות (זה קורה הרבה) שהם מטפלים בבקשות שלך ללא מענה ויכול להיות שהם רואים לנכון לא לענות לך ואולי אתה פשוט צריך להמתין בסבלנות.
יכול להיות (זה קורה הרבה) שהם מטפלים בבקשות שלך ללא מענה ויכול להיות שהם רואים לנכון לא לענות לך ואולי אתה פשוט צריך להמתין בסבלנות.
באותו הנושא: