4 תשובות
שואל השאלה:
איך אורזים? שמים בקופסא!? יעני.. כאילו.. זה גם יהיה פאדיחה לאכול שם לבד?!
אנונימית
גם וגם נראלי יש גם משלוחים
אפשר לקחת טייק אווי.
אפשר גם לארוז לקחת לבית