2 תשובות
לדעתי צריך להפסיק להיות עצלנים לעשות ספורט ולזוז כמה שיותר לאכול דברים בריאים!
מתחילים החיים ואם את רוצה להיראות טוב צריך להשקיע בזה ולא מעט
מתחילים החיים ואם את רוצה להיראות טוב צריך להשקיע בזה ולא מעט
עם איך שרשמת את זה אז ברור שלאכול במידה ולהנות מהחיים. אבל יש ילדים שהגנטיקה משפיעה עליהם ממש והם לא מרגישים טוב עם עצמם ובלי להתייפייף עכשיו זה לא תמיד טוב להיות עצמך כי זה לא בריא ולא כלום אז צריך דיאטות או דיאטות השמנה.
אנונימית
באותו הנושא: