5 תשובות
לא זה לא אמור להיות קשור אולי היד שלך לא הייתה נקייה וזה הזדהם או משהו אם יהיה זיהום ומוגלתי תוציאי תעגיל
אם היה דם - זה יכול להעיד על פצע, אם סובבת אותו חזק אז כן יכול להיות מצב שפצעת את עצמך.
אם היה דם + הפרשות + מוגלה - כנראה שזו אינפקציה.
אבל אם לא הייתה מוגלה בכלל, תבדקי מאיפה הדם נזל - מאוד הגיוני שזה פצע.
Aro
שואל השאלה:
אין תסמינים לזיהום ולא נגעתי ביד בכלל במקום רק עם כפפות ועם מקלות אוזניים כאלה עם צמרונים
אנונימית
אני לא חושבת שאת צריכה לדאוג יותר מדי, אין ממה להילחץ.
עגיל בתהליך החלמה, הגיוני שיהיה מעט דם, אבל אם באמת הדם נוזל ולא מפסיק זה מסוכן.
אני אישית חטפתי 11,000 מכות כל פעם מחדש והיה מדמם קצת בתהליך ההחלמה, עכשיו החלים לגמרי והכל אחלה.
Aro
שואל השאלה:
תודה לך :)) בדקתי יותר טוב וגיליתי שיש מן שריטה קטנה-פצע קטן איפה שהחור אז כנראה שזה ירד משם
אנונימית
באותו הנושא: