התחברות
הרשמה
איך מחטאים הליקס? היום עשיתי, ואין לי משחה..
4 ביולי 2013, 22:15
פירסינג
עגילים
עגיל באוזן
הליקס
חיטוי
תשובה אחת
אומגד כואב לך?:o
אנונימי
באותו הנושא:
היום עשיתי הליקס
עשיתי היום הליקס, איך לחטא אותו בדרך הכי טובה שלא יהיה אינפקציה? תודה
עשיתי היום עגיל באף, איך לחטא שלא יהיה זיהום?
עשיתי הליקס לפני כמה ימים (עם מחט כמובן) ואני מחטא כל יום כמה פעמים תוך כמה זמן זה יחלים בערך? וכמה זמן צריך לחטא?
עשיתי הליקס אתמול מתי להתחיל לחטא? ואיך?
אם אין לי אלכוהול ומשחות בבית, איך אפשר לחטא הליקס שעשיתי ממש היום?
עשיתי הליקס לפני, 30 יום בערך (ספרתי) והאוזן שלי התחילה להתנפח בהתחלה הייתי מחטאה פעמיים ביום ושמה משחה 3 פעמים עכשיו אני לא מחטאה ושמה משחה פעם או פעמיים מה לעשות?
היי עשיתי לפני 3 ימים הליקס ועכשיו (אחרי מקלחת) זה כואב וזה התנפח לי מה לעשות?
עשיתי עגיל, איך אפשר לחטא את זה?
בת 16 היום עשיתי הליקס ואני רוצה להסתיר את זה מהורים שלי איך אני עושה את זה?
עם מה אפשר לחטא הליקס אם אין לי חומר חיטוי?