6 תשובות
שום דבר..
הוא מושלם איך שהוא:/
אם ממש חייב אז את זה שהוא אוהב להציק.
למרות שגם את זה אני אוהבת אצלו.
הוא מושלם איך שהוא:/
אם ממש חייב אז את זה שהוא אוהב להציק.
למרות שגם את זה אני אוהבת אצלו.
** חבר. ובגלל שאני נורא קנאית הייתי משנה שהוא היה מדבר פחות עם ידידות שלו..
פאדיחה מה נעשה הוא באתר ..
כלום
אני אוההת אותו ככה
ושלא ישתנה לעולם!
אני אוההת אותו ככה
ושלא ישתנה לעולם!
את זה שהיא לא אוהבת אותי '^^
את זה שהיא לא מתחברת המון זמן ואנחנו מדברות ממש מעט..:( למרות שאני יודעת שהיא גם בעניין
אנונימית
את העובדה שהוא מאוד אלרגי לכלבים..
באותו הנושא: