3 תשובות
זה יותר אומר שחם לך ושאת מתאמצת אבל זה גם משורפת קלוריות שזה טוב xd
לא זה לא קשור בכלל ללהרזות
אבל אם את מתאמנת וכל זה אז את כן תרזי מן הסתם ותתחטבי
לאו דווקא, זה אומר פשוט שאת שורפת קלוריות ומתאמצת.