4 תשובות
זה הרבה תלוי במשקל הנוכחי שלך
תאכל 1200 קלוריות לא 800.. חצי שעה הליכה פחות עדיף מאשר רבע שעה ריצה אם אתה מסוגל..

אם תעשה ריצה 15 דקות ותאכל 1200 קלוריות ביום אתה תרד בחודש קילו או שתיים וזה תלוי אם יש לך מטבוליזם טוב ורגיל או שהוא איטי אם איטי זה יהיה לך יותר קשה.. והארוחות שלך שלא יהיו ג'אנק אפילו שאתה אוכל 1200 קלוריות שזה כלום כמעט שאלו יהיו ארוחות טובות משולבות בירקות ופירות ואורז ודברים טובים אחרים.
אנונימי
מה 800? את צריכה 1200 ואפילו יותר. ולא בארוחה אחת, אלא בשלוש ארוחות בריאות במשך היום.
אוקי תעשי את זה ו...
תעלי הכול חזרה שבוע אחרי שתפסקי עם זה
את צריכה לאכול 1500 קלוריות
לעשות הליכה של 4 3 קילומטר
לאכול לפני אימון פחמימה ואחרי אימון חלבון
ללכת לדיאטנית לדיאטה מסודרת
וגם אם בדקת ב bmi אז זה לא כל כך נכון
אני לדוגמא הbmi אמר שאני צריכה לשקול 50
אבל אתר יותר מדויק לפני מבנה גוף והכול אמר שאני צריכה להיות 64. אז אל תסתמכי על זה
אנונימית