5 תשובות
דסטייץ בספאקוייש
אתה זה שיודע איך להלחיץ אותי.
אולי ישפה קצת שגיאות כתיב..
דפאק זה לא מראה שכתבתי ברוסית -.-
אולי ישפה קצת שגיאות כתיב..
דפאק זה לא מראה שכתבתי ברוסית -.-
שואל השאלה:
נגיד לכתוב למישהו אתה זה שיודע איך להלחיץ אותי/להטריד אותי?
נגיד לכתוב למישהו אתה זה שיודע איך להלחיץ אותי/להטריד אותי?
אנונימית
נראה לי לא בטוח דסטיוט זה נמאסתה ניפריאטני זה כאילו לא משהו וספאקושיי זה תירגע נראה לי
אנונימית
אם מהבחינה שמישהו מטריד אז דסטיוט, נפריאטני, בספאקויישי
לא ניתן לרשום פה ברוסית.
אבל אם תגידי ספציפית מה הכוונה אוכל להביא לך תשובה מדוייקת יותר
לא ניתן לרשום פה ברוסית.
אבל אם תגידי ספציפית מה הכוונה אוכל להביא לך תשובה מדוייקת יותר
באותו הנושא: