6 תשובות
אלה החיים.
כי הם מכשלים אותנו, כדי להצליח צריך לעבור כמה ירידות ומכשולים (:
כי החיים הם חרא - מגעילים ומסריחים.
אנונימי
כי אחרת יהיה לך משעמם (-;
bye
פשוט וקל...

כמו שחייל קומנדו אמן או שחקן מתאמן הרבה כדי להגיע לפסגה, ככה אנחנו מתמודדים עם כל הקשיים מסביב כדי להגיע לפסגה.


(:
אחרת לא יהיה לך אתגר בחיים והכל יהיה קל מידי להשגה, שומדבר כבר לא יהיה בעל ערך